Saturday, January 1, 2011

1 . 1 . 11 :)

tarikh neh , HEHEH kali terakhir keluar sebelum balek teluk intan esok HEHEH :)) mule mule pegi GM ehm saje saje jew nak jongket pegi kat ekin , ekin keje ari neh sementara tunggu die dtg , haishhh lame betul , kate jew dah sampai , padahal baru nek kuar umah jenuh aku tunggu , huhu tape tape sabar jew... die dtg tade wat pew pon, jejalan pusing2 gm yg MMG best (perli jew neh) ! HAHAH ~ orang ramai la gak , bese la kat situ family family jew ramai dtg keh keh ~ mase jew duduk duduk lepak kat luar fdcourt kat gm tibe2 nadia msg kate nak tgk wayang HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH adew kol 7.30 , ehm pk pk tewos g jj lak tgk wayang , kah kah smpai sane tanye tiket dah FULL sian nadia luluh aty die dgr HAHAHA :P mmg kesian .. yg ade midnite jew, gile ape nak tgk time cam tu HAHAH ~ ehm dgn perasaan hampe nadia pon pk2 lah nak tgk cite ape, ehm tunggu lak syg aku neh dtg lame gile rupe rupe nye sempat die balek umah tukar baju tukar suar , HAAHA ehm pastu aku pon teman la die beli tiket agak ngade ngade nak berteman haishh kami pon pilih lawh cite DAMPING MALAM , dapat jugak book seat couple keh keh keh , cam apew jew, cite to mule 8.25 malam haishh belum ape ape lagi aku dah sejuk gile , haishh .. da tepat 8.25 masok panggong kire kire 8.30 to cite to mule la , herm igt seram la sgt dah lawh berkisah tentang ape tah aku bukan tgk sgt rasew nak tido jew, cite pon bosan HAAHAH tapi yg aku tau cite to ade kat ASRAMA hahah macam takod jew, teringat lak t aku nak masok asrama HAAHAH cite to abes kol 10 HAHAHA ehm jenuh gak nak tunggu bg abes dah aw bosan ngantok lak to aku PK aku pakai lens jew kalo ta da lebuh pegi ke london dah aku neh  HAHAHA tapi tapew lawh syg aku ade kat sbelah tgk muke die jew lah keh keh keh tade la bosan sgt keh keh keh :))
 
sayang jgn mara curi2 snap HAHAH , syg bie sgt sgt HAHA  <33

No comments:

Post a Comment